Jag har sån tur...

... som är här nere i det här vädret.

Vaknade till uppehåll idag igen, men det dröjde inte länge förrns det regnade igen. Vi underhöll oss med kortspel på rummet, jag försökte lära ut "skitgubbe", vilket gick sådär då jag själv inte riktigt mindes reglerna. Så jag hittade liksom på lite nya regler under spelets gång. Ändå vann jag inte.
Sen tittade solen fram lite och vi tvekade grymt mycket, men stack sedan ut ändå. Big mistake, var bara ute 50 minuter, var bara så blött, halt och kallt!!!! Så återigen blev det att gå in i duschen med kläderna på.

Sedan underhöll vi oss återigen med att spela kort. Mina påhittade regler än numera våra fasta skitgubbe-regler. Och jag vann denna gången. ;)

Nu är det mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0