Ulricehamn

Så var man på väg hem igen, är i Ljungby nu, 16 mil kvar tills vi är hemma!

Helgen har varit underbar, önskar att jag alltid hade ett så stort sällskap att träna med, eller, rättare sagt, önskar att jag alltid hade detta sällskapet att träna med, och dessa vägar att träna på.

Kom fram i fredagskväll då det var lite snack och mat och inkvartering som gällde!
I lördags var det uppstigning 07.15 för att vara nere på skolan och äta fukost kl 08, efteråt vart det lite fotografering innan vi begav oss ut på ett distanspass, blev 11,5 mil på kuperade vägar. Ganska sega ben i slutet då jag knappt sett en backe under hela vintern. Skåne må vara underbart och bäst, men det har faktiskt sina nackdelar också, det tar emot att erkänna, men så är det.
Dusch, lunch, sega i soffan framför avslutningen av Milan - San Remo, planering av säsongen, sedan väntade bowling!
Vill bara klargöra för mina kära arbetskamrater att jag faktiskt VANN ena serien på vår bana. Jag hade bara oflyt sist jag bowlade.. ;)

Idag var det samma visa, upp 07.15, frukost 08, fotografering och sedan ett distaspass. Var grymt kul att köra idag, benen var småsega sen igår, men det var lite lek och stoj på passet, satt gott för psyket! Efter en lång dusch och grymt god lunch så vart det lite snack igen och summering av helgen innan vi alla satte av hemåt.

Har massa bilder på kameran, men mitt modem är inte det snabbaste just nu, så de kommer senare.

Nu ska jag nog vara lite social med pappa, så att han inte somnar.


Kommentarer
Postat av: Sara

BRA helg! Det är så synd att du inte ska med till Italien! :( Men sommaren kommer bli bäst, det kände man i helgen! Stämning på topp och underbart folk! <3

2009-03-23 @ 10:33:07
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0