Fix och don!

Hela dagen idag har gått åt till att fixa massa saker.. Matthias. O kom hit i förmiddags, supermysigt, var så längesedan vi sågs! Medans jag tränade var han uppe och mekade och hjälpte mor och far med min cykel som skulle avlevereras till Danmark idag. Packa cykelkläder, bars, pulver, vitaminer, bla bla bla. Det hela blev till slut fixat och Matthias och jag hann med att ta en fika innan han skulle hem och hämta flickvännen.

Far och jag stack till Danmark och lämnade cykeln.. Väl där såg vi att vi hade kunnat ta en mycket större kartong än vi tog.. Argligt, hade varit så mycket enklare med en lite större. Men, lyckades de packa ner den idag så borde jag lyckas packa ner den på Mallorca också. =)

Var och tog ut massa pengar förut också, så nu är alla mina skulder och räkningar betalda, och kontot är förvånansvärt nog inte tomt.. Ännu!

Cerdic kommer om 15 minuter, så ska vi till Åse som ska klippa mig innan vi drar till bion i Lund och ser Slumdog Millionaire!


Bron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0