3 saker om dagen.

Det är faktiskt en väldigt bra måttstock för vad som är rimligt att ta sig an.. 3 saker är perfekt för att man ska hinna allt utan att stressa ihjäl.

Så idag så har jag tränat, jobbat, samt hunnit med en väldigt smärtsam massage.. Och nu sitter jag här, redo för sängen. =) Imorgon ska jag träna, sticka till OBS! och åka till Danmark.

Jag är inte så insatt i hela den här finanskrisen, men som jag förstått det så måste vi börja konsumera igen, för att få igång rulljansen.. stämmer detta? För isåfall så kan i alla fall ingen jäkel komma och klaga på att jag inte drar mitt strå till stacken. Med 20 dagar kvar till löning så har jag 502 kronor kvar på mitt konto. AJ, säger jag. Men bra för finansen. Jättebra. Tror dock man måste konsumera lite mer än så för att det ska göra någon skillnad. Jag har konsumerat hela min lön.


Resultatet av hur det blir om man gnabbas med Tina en tidig juldagsmorgon... Tog evigheter att komma upp. Plus att jag hittade en torkad gammal död geting där under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0