Heeets

Ah, äntligen hemma. My feet says hurray! Efter en gryyymt hetsig dag och en butik som såg ut som skit med halvtomma sidohäng, tomma frontar och jeans överallt på golvet så är man nu äntligen hemma. Hade ju säsongsstart idag och det firade vi med att ge alla kunder 50% på en valfri vara. Hallelujah, det var precis som om det vore en dag på mellanrean. Men vi städade upp röran fint efter stängning och jag bestämde mig för att köpa hela mitt undanhäng. Lord, det blev en hel del. Köpte shortsen från Amanda Bergs kollektion, så jäkla snygga!! Släpps i butik den 14e mars! Fast i Danmark har den redan släppts.

Med en hals som känns lite halvkrasslig så satt det fint med en vilodag idag. Nu är det melodifestivalen-mys med Mor min och sen ska jag sova. Sova, sova, sova. Och äta vitlök, ingefära och dricka varm svartvinbärssaft. Huskurer it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0