Fullt sjå

Hela veckan har bestått av träning och jobb.. Men det känns ganska skönt att få jobba lite extra nu, när jobbet blir en hel del lidande under säsongen.. Så man har lite pengar att röra sig med. =) Idag har jag dock vilodag, vilket känns otroligt skönt. Har städat till de små hamstrarna nu på morgonen och tänkte ta mig i kragen och städa lite i garderoben innan jag sticker till jobb vid 13-tiden.

Igår efter massagen mötte jag Cerdic för att se film.. Såg den omtalade "Donkey Punch". Speciell film och lite jobbig att kolla på sådär.. Fick liksom ont i hela kroppen när jag såg allt sjukt som hände. Men helt OK. Börjar inse hur otroligt mycket jag kommer sakna honom när han är iväg nu också, kommer bli några jobbiga, tomma månader.

Helgen är välplanerad och det känns skönt! Först ut ikväll är bowling me jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0