Vinst nr 3.. :)

Ja, först och främst vill jag be om ursäkt till varför min blogg just nu är så FÖRBANNAT tråkig utan några som helst nya bilder - men Tilisha har faktiskt min laddare till kameran i Köpenhamn, så det är lite svårt just nu.
(Reminder! Kom ihåg att säga åt Tilisha att ta med den till Kastrup.)

I alla fall, det gick bra idag igen, vilket resulterade i att jag fick ta med mig en svart Sabina-klänning hem. Ett likadant paljettfodral som jag har i silver sen innan - tror den går loss på 599;- eller 699;-. Tråååkigt att jag missar hela 5 dagar på kalendern nu - men å andra sidan så får jag åka iväg!


Kreutzfeldt, jag och mitt silverfodral, Lander och Braikia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0