Trött och känslosam

Uuuh... efter endast 3h sömn var det dags att stiga upp imorse! Lämnade Tina på flygplatsen och jag grät som ett litet barn. Må hända att vi har vitt skilda meningar och åsikter om saker och ting och att vi inte alltid drar jämt - men i slutändan så är vi ändå systrar och bästa vänner, och vetskapen om att jag inte kommer träffa henne på 8 månader gör lite ont. Men hon kommer ha en fantastisk tid i USA - hon kommer vara grym i skolan, det vet jag, och hon kommer leva L.A-style för oss alla tre :)

Har suttit och spelat Guitar Hero World Tour med Tilisha och Jonathan i 2,5h nu, fick det av min kära Mor och Far i julklapp igår - men nu är det dags att cykla lite! Med så lite sömn i kroppen blir det bara ett litet rullpass och så styrketräning efter det! Fick nämligen hantlar av Tina i julklapp som jag önskat mig så nu är vägen till Hulken liiiite kortare.. Kanske.. hrmm.. Eller inte.. Vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0