Fantastisk helg

Igår blev det ett TC-pass följt av lite barnkalas hos Viggo - han fullkomligt älskade min present. Köpte med mig ett par walkie-talkies med Spiderman från Hemleys i London - klockrent! =) (Se, man kan köpa kärlek!) Resten av dagen ägnades åt att försöka köpa julklappar och att baka inför vårt så väldigt ädla besök som väntade idag..

Idag blev det ett likadant TC-pass som igår, innan familjen Rath Nielsen anlände till världens metropol - Staffanstorp alltså. Har haft det otroligt mysigt med en liten mini-julafton med svensk julmat då jag blev bjuden på dansk julmat sist jag var hos dem, och glögg och annat julmys. Begav oss även ut i snön med Nikoline och jag fick vara ett litet litet barn igen!

Summering av helgen; Jag vill ha snö hela vintern och julafton varje dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0