Ännu en begravning...

Mottog beskedet i söndagskväll när jag var i London - det blev väldigt, väldigt tungt då jag fick höra att Göran Nihlén gått bort, endast 57 år gammal. Som cyklist i Skåne så har man många minnen av honom, speciellt då han också var en vän till familjen. Jag kan fortf. inte förstå att han är borta - det känns så overkligt och det gick så snabbt, så oväntat.

Så, inom loppet av 3 år så blir detta min 5e begravning jag kommer närvara på, och det känns så otroligt orättvist att så många godhjärtade och fina människor ska tas ifrån en, alla i så ung ålder. Folk säger att allt sker av en mening, men det är väldigt svårt att se meningen med vissa saker. Men jag hoppas ni alla har det bra vart ni än er - och en dag så ses vi igen.


Vila i frid, Göran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0