Just another day on my bike

Uppe med tuppen! Nej, inte riktigt kanske. Vaknade 07.30 av att Tina stormar in och skriker "Tilinaaaa, var är Panic At The Disco-skivan!?"... Seriöst? Hur är det möjligt att vara så trög när man vaknar? "Ööh... Ehh... öööh... MEN, Tina, du kan inte fråga sånt på morgonen!" Sen fortsätter jag tänka, lyckas fånga en skymt av mig själv i spegeln och avbryts av mina tankar och skrattar åt mitt trollhår. Sen fortsätter det "öööh,.. Ehh.. Öööh.. Jag hade ju den igår. Var har jag lagt den?... Ööh.. Ehh.. I väskan!" Ställ inte frågor till mig förrns jag varit vaken i minst en kvart. Först då fungerar min hjärna korrekt igen.

I alla fall, nu ska jag ut och cykla. Jobbade igår från 10- 19.45 så när jag kom hem 20.15 kände jag att klockan var liiite för mycket för ett cykelpass.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0