Poolbad

Igår børjade solen komma fram så smått, kørde en ganska hård tur, och Katrine och jag vænde hem lite tidigare æn det andra. Det resulterade i två punkteringar och promenad till hotellet sista 1,5 kilomtern. Jækligt mycket skratt dock, definitivt en tur att minnas. Den samt den førskræckliga turen med Tina på Mallis 2007.

Idag har solen varit framme hela dagen, resulterade i førsta cykelbrænnan, så nær vi kom hem vart det snabbt till att kasta av klæderna och steka lite. Eftersom jag ær den minsta, och dessutom svensk så faller det sig ganska naturligt att jag ær hackkycklingen. Så de kastade i mig i poolen. Med klæder. Men som tur var så hade jag ett vad med en hær nere, om att den som INTE badade skulle ge 500 kr (i dansk valuta). Så det slutade med att det inte bara var jag som røk i poolen. =)

Såg avslutningen på Mallorca Runt innan idag, så det blev en kortare træningstur. Imorrn blir det långt dock!!
... Och soligt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0