Home sweet home.

Landade vid 00 inatt på Kastrup och blev hämtad av la familia. Supermys!! Vart lite sorgligt att åka hem, benen har varit guld värda sista veckan och vädret likaså, så det känns lite tomt nu! Har fått många kilometer körda, fler än någonsin förr på en vecka faktiskt. Men men, idag vart första riktiga vilodagen (d.v.s att jag inte ens kollat på min cykel idag, inte mina cykelkläder heller) på 14 dagar. Känns kalasskönt faktiskt!! Blir att ta det lugnt några dagar nu så kroppen hinner restituera sig ordentligt, innan det drar igång med Östgötaloppet på lördag. Ska bli så spännande!!

Idag har jag varit på Nova med Tilisha och myst lite och nu har det börjat droppa in lite släkt och familj till lilla påskmiddagen som ska äga rum idag.



Jag uppför en av stigningarna längstmed kusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0