Bråttom? Låt rakhyveln vara...

Igår hade jag lite bråttom till jobbet efter massagen, men det var ju så satans varmt ute, så jag var tvungen att ha shorts på mig. Självklart var jag även tvungen att ha babylena ben... Stupid me. När jag satt i badkaret med rakhyveln i högsta hugg så kollade jag på klockan och konstaterade att, Oh crap, bäst att jag skyndar mig. Mmmmhm..... Holy Jesus, det sved!!! Hyvlade av lite skinn på 2 cm av smalbenet. Crap.. Det blir ytterligare ett fint ärr till samlingen. Har ett likadant ärr på ankeln, men det är 5 cm, och 7 år gammalt. Syns inte så mycket längre. Så jag ska bara vänta 7 år till, så kommer inte detta heller synas.

Nu är jag i bilen på väg till Karlstad, så varmt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ibland förbannar jag den som uppfann kläder, för fall det inte funnits kläder så hade man gått naken, vilken innebär att man inte alls hade blivit lika varm som man blir nu. Men å andra sidan kanske det inte hade varit så mysigt att se alla människor nakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0