Tooom.

Idag är en sån där konstig dag då jag bara känner mig tom. Helt tom. På allting. Jättekonstigt.
 
Men nu ska jag sova, det blir läkaren imorgonbitti, sedan jobb, efter det skall jag klippa mig - lite impulsivt sådär, såg en lapp om Skult inne på personalrummet och tänkte "What the heck!" (Ja, det är impulsivt för mig att bestämma mig dagen innan att jag skall klippa mig.) sedan ska jag hämta Tilisha, efter deeeet så blir det gympa!! Hihi.. jag ska börja på gympa. Det känns kul! Blir kanske lite cykel efter det också, får se hur det känns. Film ska jag också försöka hinna att se. Det ser ut som om jag har ganska mycket att stå i imorgon ändå. I mina ögon i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0