Sveriges snyggaste band?

Har precis kommit hem från Sugarplum Fairy's spelning på KB i Malmö. Det var f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-t bra. Lite folk dock, då folk här hemma i Sverige verkar vara lite allmänt ovetandes om vem Sugarplum egentligen är, vilket är riktigt synd, då de är riktigt riktigt bra. Tilisha och Jonathan var med, så självklart hamnade vi längst fram, och jag kan nu konstatera att jag funnit mina drömprinsar. I alla fall till ytan.. Och det är väl det som räknas!? Eller.. inte!? ;) hihi. 

Då de flesta andra på stället stannade kvar eller drog vidare, det är trots allt lördag, och i Malmö, så drog vi hem då det står träning på schemat imorgon! Eller idag rättare sagt.. Än är säsongen inte slut, utan det är två veckors träning till innan jag kan få ställa undan cykeln i lika många veckor. 

Nu ska jag lägga mig och få några timmars god natts sömn med härliga färska konsertbilder i huvudet.

Hoppas ni har haft en lika trevlig lördag. 

Och alla ni som inte var där ikväll, som jag förgäves försökta övertala att komma dit, S-h-a-m-e on you. Det var SÅ bra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0