Fantastisk vecka.

Har haft så kul hela veckan, sedan jag åkte till Tilisha i söndags.. Jag åkte ju därifrån i tisdagsmorse, och hon kom hit i tisdagskväll så har snart varit tillsammans i en vecka, och jag har kommit på hur mycket jag saknar att bo med henne. Vi har mest varit som två små pojkar hela veckan, slåss mest hela tiden och är allmänt högljudda och har skrattat så mycket varje dag så jag fått ont i magen. Igår slogs och sprang vi runt lite på AG.s.. Våra små "bråk" ligger mest på en "Mamma.. hon tittar på mig!"-nivå. Men så ska man vara ibland också, barnasinnet skall leva kvar. Innan idag då vi båda stoppade godis i näsan så tittade mamma storögt och förskräckt och frågade högt och allvarligt fall vi verkligen kunde vara hennes barn?? =)



Mogna som få...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0