4e gången?

Okej, detta tycker jag faktiskt är lite skumt, förra året den 6e september publicerades det här inlägget i min blogg;

"Fick min 3e punktering någonsin idag, och det var en upplevelse... Körde pace under kvällen och ute i Genarp sa det plötsligt PANG och så började bakhjulet. helt leva sitt eget liv. Bara haft 2 stycken pyspunkteringar innan, så nu vet jag i alla fall hur det känns att få..."

Den 6e sept i år (d.v.s lördags) så satt  jag och läste gamla inlägg och sa till pappa "Heey, det är exakt ett år sedan jag fick min sista puntkering - 3e någonsin!" Vad tror ni inte händer på söndagen då? 4e punkteringen någonsin, 1 år och 1 dag efter förra. Kalla mig töntig kanske, men jag tyckte det var lite läskigt. =)


Ditt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0