She's coming home.

Planen var att vi skulle ta bilen klockan 06.00 imorgonbitti (Vilket jag nu ser i själva verket är idag, då klockan passerat tolv.. aj aj aj...) till Kastrup för att hämta hem Tina och hennes 65 kilo tunga bagage. Men hon missade planet vid mellanlandningen i New York och landar inte förrns 11.45 nu.. Vilket iofs är lite bra, då jag förhoppningsvis hinner ett snabbt styrkepass på morgonen.... Hmm..  =) 

NU måste jag sova iaf.

Bjuder på en bild från Duells Oktoberfest i Göteborg i helgen, där vi träffade Lasse, Eivor och Christian från Svanesund. Satt och kalasade på tyska korvar och torkat kött och pratade framtidsprat. =)


Min brorson och jag.

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

Jasså så trevligt :) Nått nytt om framtiden? :) <3

2008-10-29 @ 22:57:18
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0