Jobb, jobb, jobb.

Sanslöst vilken skillnad det är på att bara jobba och att jobba och träna hårt. Denna veckan har jag endast varit på gympa, samt varit ute och gått två mil med pappa på två dagar, jobbat hela veckan. samt imorgon, och sen måndag-onsdag innan jag tar mitt pick och pack till Köpenhamn några dagar. I vanliga fall brukar jag tycka det är sjukligt jobbigt att stå i butiken hela dagen lång, då jag sedan ska hem och bara trycka i mig någon bulle snabbt innan träningen skall avverkas. Nu, nu jobbar jag bara. Inte alls jobbigt ju.

Idag var det öppningsvakt på Burlöv fram till 15.30, direkt efteråt tog jag bilen till Nova för att hämta nycklar så att jag kan öppna imorgon. Väl där så passade jag på att kika runt lite, och jag köpte mina efterlängtade silverpjucks som jag kollat på så länge.. Och, de var dessutom på rea.. =)  Har handlat sanslöst mycket denna månaden känns det som.. fast det har jag nog inte, men kontot ser allt tomt ut. Kanske är för att folk använder mig som en levande pengaautomat för tillfället. =( Fast två jackor och ett par skor, inom loppet av 1 vecka låter inte alls likt mig faktiskt..

Nu ska jag sova så att jag hinner äta frukost imorgon, för omväxlingsskull sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0