Första dagarna

Första dagarna på min första aktiv-vila-vecka har varit underbara. I tisdags stack jag och hämtade Tilisha på Svågertorp efter att jag hade varit på gympan, mös med en film, som hon naturligtvis somnade till.... Som alltid.

Igår var jag på jobb och mötte upp Tilisha i stan efteråt, tog en fika och jag passade på att ta ut mina danska pengar då kursen ändå är ganska hög nu än vad den varit på ett tag. Lämnade henne på stationen och körde hem och bestämde mig i sista stund för att svänga av mot Jet-macken och tanka bilen. Färdig och klar till att åka därifrån sen så tyckte jag mig väl känna igen ena bilen.. Och visst såg de där människorna bekanta ut!? Men jag körde på och fick ett ARGT samtal från Cerdic som frågade "Vad fan var det där!?" .. Tydligen var det han och Emilia som hade suttit i bilen.. Hihihi... Och precis som om de inte ALLS känner mig så säger han "Ska du med och käka i Malmö? Jaha, okej, bra, vi hämtar dig nu!!" ... Jag är världens minst ospontana människa (det är inget jag är stolt över) och hem, lämna bilen, in och säga hej till mams och paps, åka till Malmö, som jag precis (bokstavligt talat) kom hem ifrån. Det mest impulsiva jag gjort sen.. ja, sist jag skrev i bloggen att jag gjorde något impulsivt. Åt middag på Grappa på Lilla Torg och hade riktigt kul och mysigt. Perfekt onsdagskväll med de två bästa.

Nu ska jag iväg och jobba igen. imorgon blir det öppningsvakt på Burlöv och på lördag blir det öppningsvakt på Nova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0