Lagen om all jävlighet!?

Idag var det tänkt att jag skulle köra igång det första riktigt stenhårda passet för vintersäsongen. Men blir det så? Neeej. Vet inte alls vad det är, hoppas på enkel matförgiftning, men har i alla fall aldrig kräkts så mycket förut, som inatt. Helt sinnessjukt. Mådde helt fint igår när jag lade mig, och mår helt fint nu. Men vaknade 02.30 inatt och mådde inte fullt så bra... Blir så sjukt ynklig när jag har det dålig, mamma satt uppe med mig tre timmar tills jag äntligen somnade. Var tydligen lite febrig inatt också, men det är borta nu.

Har inte varit riktigt sjuk sedan augusti förra året, och tror inte jag har kräkts sen 2005 då jag fick infektion i njurarna. Så kräker jag nu, när jag ska börja träna ordentligt igen. DET är lagen om all jävlighet.


Tur att jag hade ledigt från jobb idag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0