It's dying...

På senaste har jag haft ruskigt svårt att ta mig i kragen och skriva i den här lilla bloggen, trots att det händer en hel del mest hela tiden. Har sovit ut ordentligt idag.. Eller ja, vilat i alla fall, steg upp klockan 08 och letade fram lite roliga tidningar, och la mig sedan i sängen till klockan 10 och bläddrade. Nu ska jag till gymmet, ska bara göra mig i ordning först!

Sen blir det väl till att packa inför Jönköping, då jag jobbar hela dagen imorgon och inte hinner då.. Har fortf. ingen klänning att ha på mig, men det löser sig väl till slut.. =) It always does!

Jag - Jag har SÅ mycket att berätta för dig!!
Cerdic - Ehh, ja!!
Jag - Vadå ehh ja? Va? Vad vet du?
Cerdic - Haha, nej, men du har varit i danskarnas land. Du har alltid mycket att berätta när du varit där!

You just gotta love Denmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0