Biljetter köpta!

Rena rama sjukstugan överallt omkring mig nu känns det som, och eftersom jag själv låg och kräkte som ett djur för en vecka sedan så är jag liiite nervös att min kropp fortfarande är extra svag och därmed extra mottaglig för baccilusker. På jobbet mår de flesta dåligt och båda systrarna och Jonathan verkar ha fått baccislusker dem med..  Bara att hålla tummarna för att jag redan varit igenom kräk-sjukan.

För övrigt så köpte jag galabiljetter idag, så Tina och jag åker upp tillsammans! Kommer bli kuul, få träffa alla på en och samma gång, iklädda allt annat än cykelkläder! Förutom Sara då, som ska köra cykelcross.. men det är OK, hon har iaf inte dem på sig hela kvällen. =) Ska bli kul att träffa Viktor också, som jag bara träffat en gång sedan förra cykelgalan. Alltså nästan 1 år sedan sist, efter 2,5 år tillsammans. Känns ju lite konstigt!

Nu ska jag i alla fall i säng, ska träna innan jobbet imorrn hade jag tänkt!

Kanske ska se Timbuktu på Mejeriet på torsdag? Såg honom förra året på KB med BikBok, och han var GRYM live.. Cerdic, jag tror nog att vi ska gå faktiskt!


Kommentarer
Postat av: din-snyggaste-vän

ja e iklädd cykelkläder på söndan me ;) ska köra mtb-staffeten xD hehe <3

2008-11-12 @ 20:46:22
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/
Postat av: Atthur

Tappat bort tangentbordet?

2008-11-15 @ 00:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0