Ultraljud och lite sånt där...

Var inne på Cura-kliniken i Malmö och gjorde ultraljud över hela magen för att kolla upp vad det är som har spökat de senaste 2 månaderna. De fann ingenting, nada, absolut ingenting. "Bukspottskörteln är perfekt.. levern perfekt.. njurarna perfekta.. urinblåsan perfekt".. and so it went on and on, and on! Skulle nästan ha blivit lite gladare fall jag hade fått höra "Men.. här är något som ser lite suspekt ut". För då hade de åtminstone vetat v-a-d det är som håller på och jäklas. Nu vet de däremot ingenting. Det innebär att jag heller inte vet någonting, vilket innebär att jag inte kan göra någonting åt det.

Nu har jag varit iväg på Obs! för att kolla på en bärbar dator. Blir helt yr av alla olika märken och modeller som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0