The Art Institution Of California

Oh-oh.. Jag har kollat upp en hel del kurser om "baking and pastry" samt "cakedecorating" i Los Angeles nu, eftersom Tina skall dit och jag har en stor förkärlek för amerikanska tårtor. Hittade en bra skola som ligger i Santa Monica, tror att det är en tre eller fyra månaderskurs. Fyllde i det här "Do you want more information?"-formuläret och hoppades på att det skulle dimpa ner en broschyr i brevlådan inom några veckor. Men ne-eej då, nu har de tagit kontakt och vill att jag ska ringa dit för att prata om kostnader, studentvisum och bla bla bla. Hmm.. Jag tror jag skall gå och leta upp mina gamla engelskaböcker och förkobra mig lite extra innan jag slår den där signalen. (=

Men visst skulle det ha varit coolt?? Visserligen mycket pengar, men oj oj, vilken upplevelse. Fast då måste jag lära mig allt om cups och .Oz och allt skit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0