Stalker-varning!?

Tina och jag sitter och sms:ar lite fram och tillbaka då jag är på Bergvik och strosar runt med pappa. Efter en tur inne på Intersport skickar jag till Tina;

Jag - (bla bla bla bla.. bla bla..) ... Jag mötte precis Jake Gyllenhaals bror!!
Tina - What?! Vadå?
Jag - På InterSport, jeeesus vad lika. Galet.
Tina - Tog du bild med mobilen!?

... är det lite creepy-varning på den där systern eller vad?

Men de var jävligt lika.. Och även när han öppnade munnen och det porlade fram massa bred värmländska.. - Jadå, till och med då var han fortf. lika lik! Sedan så kanske ni också märker att vi har väldigt givande SMS-konversationer, Tina och jag.


Tänk att nästan en sån här människa vandrar runt i Karlstad.

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du haft en bra helg :)

2008-05-04 @ 23:45:41
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Tilisha

Haha :)
Men faan...du skulle ha tagit en bild...vill se ju :(
Kommer hem på torsdag...myyyyyyspys!!!
Älskar dig!

2008-05-06 @ 07:42:38
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0