Rainy day

image371


Regnet har öst ner hela dagen. Verkligen uppmuntrande. =/ Men det gör mig lite gladare över att jag inte skall köra alliansen ikväll i alla fall. 9 grader och regn, hmm, neej tack, det räckte gott och väl med sånt väder förra måndagen. Skall till läkaren 16.20 och har fått fasta i 4h nu. Självklart så känner jag mig jättehungrig hela dagen, just idag, bara för att jag inte får äta.


Kul förresten hur man plötsligt kan finna hur mycket som helst i sin lilla mors garderob.

Kjol - Mammas
Skärp - Second Hand
Linne - BikBok
Strumpbyxor - Öhm.. systerns?
Skor - TopShop

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du har en bra måndag! :)
Det har jag trots att jag är på jobbet.
Kram!

2008-05-26 @ 15:12:38
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Tilisha

SNYGGING!!

2008-05-26 @ 23:02:48
URL: http://www.tilisha.blogg.se
Postat av: Malin

Fint!

2008-05-27 @ 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0