Fredagskväll hos Enes

Fredagskvällen spenderades hemma hos Enes, lite middag sådär med tanke på hans födelsedag. Han fick en Hitchcock-samlingsbox av mig.. Han verkade bli glad i alla fall, grabben är ju kulturell, så jag chansade på att den skulle bli bra =)  var riktigt trevligt, och jag är väldigt glad att jag kunde vara där, då jag alltid annars är iväg varje helg på sommarn och missar "all the fun" som händer utanför cykelkretsarna så att säga. Blev rätt så tidig hemfärd tillsammans med Holle och med mina skor i händerna. Helt sjukt, aldrig upplevt någon liknande skoskav, jag hade de skorna på mig hela natten på Slagt (d.v.s nästan 10h från förfest till att man var hemma) och inte en skråma på fötterna. I fredags så hann jag gå hemifrån mig till AG.s (förlåt, citygross!!) parkering då jag kollade på mina hälar och de var helt uppskavda och äckliga. Så det fick bli barfota resten av kvällen. Har varit en riktig kamp att klara av cykelturerna i helgen med de där hälarna, det må jag lova.

   

(klicka på bilderna för att förstora...)

Kommentarer
Postat av: Caliiin

Linispinis, vad heter tjejen till vänster?

2008-05-12 @ 23:04:02
Postat av: Cerdic

Hon heter Li och är släkt med din Malin på nån jävla vänster haha. Liten värld :)

2008-05-13 @ 21:08:04
URL: http://kunglig.blogspot.com
Postat av: Malin

YEEES It is!!!
Min fars "fästmö"s kusin är det

2008-05-14 @ 11:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0