Platt tur och massage

Idag var det platt i 90 kilometer, gick skapligt tyckte jag. Det skulle koras en lagtempointervall ocksa, men eftersom  jag ar lite radd for att branna pa allt for mycket nu nar jag antligen blivit battre sa korde jag bara med 3 andra, lite stilla och roligt, men lag anda runt 37 - 40km/h, och benen kandes bra, pulsen skapligt lag. Men vid slutet av passet vid strandpromenaden sa fick jag sa ont i baksidan av laren, sa snabbt fixade jag en tid hos Preben och sa fick jag en helkroppsmassage.. Somnade nastan pa britsen nar han tog ryggen.. Nar han tog benen? Lord, oh Lord, pain!

Annars ar har OK nu, sista personerna har kommit ner nu, sa till skillnad fran igar da vi var 6 personer i grupp 2 sa var vi 13 eller 14 stycken idag. Riktigt kul nar man ar sa manga! Det ar vi ju aldrig hemma i Skane. En positiv sak med att jag varit "ensam" i 2 dagar nu ar att jag ju har borjat prata mycket mer med de andra tjejerna har nere. Vilket ju ar bra da jag faktiskt kommer spendera mycket tid pa danska cykellob i sommar.

Sen vill jag, once and for all, be om ursakt for min valdigt daliga sprakblandning. Blir ju alltid sa sur pa Tina da hon snackar dansk-svenska med oss alla hemma, och nu har jag blivit precis likadan. =/ Ge mig nagra dagar nar jag kommer hem sa ska det nog vara vack igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0