3h 40 min


Så ja, då var jag hemma ifrån ett distanspass. Eftersom jag var så fruktansvärt seg imorse med att komma ut, så kom jag hem först för 30 min sedan. Men nu, gott folk, så märker man att det börjar bli vår; när jag kan komma hem kl 17.30 från ett träningspass och det fortfarande är klarblå ljus himmel ute! Gööött! Stannade även hos fam. Olofsson för en liten fika i Häljarp. Mysigt, Anita var dock en smula(!) chockad när jag kom in genom dörren i full cykelmundering. Sen började hon mumla massa. Uppfattade ord som; fan inte klokt, förstår inte alls, tokigt, men trevligt! Haha, så är det.. Vissa tycker man är helt körd som frivilligt sätter sig på en cykel i 4h. =)

Vad har jag annars fått ut av detta pass då? Hmm.. Jag har fått lyssnat igenom 91 låtar på min Ipod. Jag har fått en 45-årig man att räcka fuck you och svära något fruktansvärt genom rutan åt mig. (HAN om någon var dum-i-huvudet. Människor som honom borde inte få existera.) Jag har kört vilse för antagligen första gången nere i egna hemtrakter! Hamnade i Krutmöllan!? Men med domkyrkan i sikte långt där borta så hittade jag till slut till Lund. Hamnade dock inte alls där jag planerat att hamna, men jag kom ju hem. =) Jag har upptäckt två nya jäkligt fina vägar. Samt upptäckt att cykelstigen till Lund är nyasfalterad. Jooho!! Och förhoppningsvis tagit ett litet steg till att bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0