Världens bästa present?!

... Inte för att det är så troligt att detta skulle inträffa, men om det skulle gjort det så tror jag faktiskt att Cerdic är en man som håller sitt ord;

(Jag sa åt honom att läsa min blogg nu igen, med tanke på mitt nya inlägg om honom. Efteråt så skickar han mig en ledsen gubbe. =(.. );


Cerdic. säger: =(

Tilina - säger: I love you anyway =)

Tilina - säger: d e d som e charmen me dig.

Cerdic. säger: =D

Tilina - säger: minus dock för ditt blackjack-beroende =(

Cerdic. säger: ja, det är ju ett litet minus

Cerdic. säger: men vafan, jag kommer bli miljonär på det sen, så det är chill

Tilina - säger: gött =D

Tilina - säger: köper du mig tusen frysa pajer sen?

Cerdic. säger: jag tror det

Cerdic. säger: men jag är inte säker

Cerdic. säger: kan bli något annat också =)

Cerdic. säger: typ en pingvinfarm =D

Tilina - säger: iiiih =D =D =D

Pingvinfarm? I know, jag har heller aldrig hört det ordet förut. Men skit i det, ordet har "pingvin" i sig, så I love it anyway! =) Skulle tippa på att han nog får bygga mig en egen liten is-bubbla i trädgården som vi kan stoppa in pingvinerna i... Det hade varit underbart.


Kommentarer
Postat av: Cerdic

Haha oj vilken press du sätter på mig nu. Men visst, blir jag miljonär ska du bannemig få dig en egen pingvinfarm (det är som vilken djurfarm som helst, fast med pingviner. Och små igloos, för jag tror alla pingviner lever i möblerade igloos, precis som Pingu gör!)

2008-06-26 @ 18:59:45
URL: http://kunglig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0