Tylösand och Halmstad

Så har man varit iväg sedan fredags till idag i Tylösand/Halmstad. Har bott på världens mysigaste stugby/camping bara 300 m från stranden. Helt underbart! Sen har tävlingarna avverkats i Halmstad. Inte alls lyckad helg för min del, hade ett hyfsat flyt på tempocykeln idag, men kroppen kan inte förmå sig själv att pressa, då det gick i 59 km/h utför idag så kändes det inte ett skit i mina ben, det kommer liksom inte av sig självt längre... I backen på vägen hem sen så skulle jag växla ner på lillklingan för att få bättre kadens, då den plötsligt stenvägrar och kedjan hoppar ut och vilar lite på vevarmen (såg iaf ut som det uppifrån där jag satt...) mitt i backen!! (Snacka om att jag var förbannad...) Efter väldigt mycket klydd så stod jag nästintill helt stilla då jag äntligen fick upp kedjan på sin rätta plats, så var det bara att börja köra igen. Förlorade helt rytmen och en 20 sekunder skulle jag nog räkna med med tanke på tiderna ute på banan och tiderna som sedan blev i mål.

Nu vill jag att vinterträningen skall börja igen. Nu!

Just det ja.. Los Angeles-skolan har hört av sig igen.. Tror det är dags för mig att ringa dit snart.. =) (Tack Cerdic för ditt lilla pep-talk! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0