Snart är veckan sluuut...

Snart så har denna veckan också passerat! Har jobbat måndag - onsdag, men nu är jag ledig och det tycker jag är braaa. (Jag är bortskämd.)

Var över hos Måns i tisdags för att gratta gossen till studenten, hade en riktigt trevlig kväll med de gamla halvbekanta 90.orna! Senare på kvällen kom ju resten förbi, och till slut följde jag också med till Lund. Helt OK, men alldeles för mycket folk... Stötte ju även på Cerdic där inne. ;D Allt som allt så var det riktigt riktigt kul iaf. =)

Igår var det som sagt jobb, mesta delen av dagen, Tina hämtade mig vid 17.30 för att snabbt fixa några presenter till Markus och Malin. Det hela blev väldigt sent och vi kom inte hemifrån förrns klockan 20.. Typiskt oss, så iväg bar det för Cerdic, Tina och mig ut till Smedjan. Såå långt, så jag tog bilen dit. Senare på kvällen körde jag förbi Malin, blev verkligen bara en snabb tittt-in då hon skulle åka precis när ja kom. =/ Träffade även Flisan där, första gången sedan september, så det var ju kul! Tillbaka till smedjan igen då Tina hade bestämt att vi skulle till Lund.. Körde in (ja, man kan faktiskt göra nyktra utgångar, det ÄR kul ändå. You should try it sometimes Olof! ;p) men väl där så hade Cerdic glömt sitt ID, så vi stack och käkade falafel istället. Sen ville Tina till Burger King, så jag körde till Malmö. Men BK var stängt, så istället köpte vi mjukglass och pommes hos en väldigt trevlig tant i gatuköket. På ett sätt var det väldigt skönt att Cerdic glömde, för nu var vi hemma redan 00.45, mätta och glada och jag kunde sova riktigt gott inatt och istället för på förmiddagen. =)

Nuuu så ska jag cykla lite, sedan så tror jag att det blir lugnt hela dagen... Har två studentstopp som jag nog ska göra ikväll i alla fall... Planerar dock att vara ute i lite mer god tid idag och vara hemma i god tid också. =)

Kul förresten att jag två dagar irad nu glömt minneskortet till kameran hemma och har alltså noll bilder nu.
Visstja, jag måste till Måns och hämta min cykel också.. Puh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0