Midsommar, åh midsommar.

Så är jag hemma för typ första gången på lääänge. Har alltid varit iväg på cykeltävlingar.. visserligen cyklade jag inte år 2004/2005.. Men då har jag ingen aning om vart jag var faktiskt. SM gick 18-19e juni år 2005.. Så då var jag hos Viktor på midsommar kom jag på. Ja, det stämmer nog. Hans mamma grillade något gott om jag inte minns fel. =) I alla fall, back to the point, jag har nästan inte varit hemma en enda gång på midsommar (i alla fall inte under de åren som jag minns av mitt liv.) så ikväll skall jag vara hemma.. Och det känns ljuuvligt underbart. Tilisha, Jonathan och Ashleigh kommer hit, så hela familjen ska äta lite gott och bara mysa.. Låter perfekt i mina öron...
Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0