I'm theeere.

Nu har jag kommit fram till min lilla storasyster.. ;) Faktiskt jækligt mysig lægenhet, typisk dansk måste jag sæga att den ær, men det ær væl lite det som gør hela charmen. Gick ner på hørnet førut och køpte varsin bamstestor sandwich. Jeesus, så gott det smakade!! Och det satt vældigt bra med tanke på att jag endast fått i mig en banan, en apelsin och två mackor på hela dagen. Kollade en bit på Bruce Almighty innan, men den trøttnade jag snabbt på, så nu kikar vi på "Råzone", en film dær Jonathans exkæreste ær med i, faktiskt grym dansk film!!

Jonathan ær och donar nere i den nya lokalen før bagelcaféet dær han jobbar, så Tilisha och jag har lite alone-time før førsta gången på typ 6 månader. Riktigt, riktigt mysigt. Och vi ær riktigt, riktigt mætta då vi direkt efter sandwichen tryckte i oss två liter jordbær... Uueh.. Min lilla, lilla mage.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0