Det är ingen vanlig dag...

... för det är Tilinas födelsedag, hurra, hurra, hurraaaa!! Ja, jag är en sån där irriterande person som fortfarande vid 19-årsålder tycker att den där dagen på året, födelsedagen, är det bästa på hela året! =) ... Typ i alla fall. Så nu är jag inne på mitt sista år som tonåring, puh.. lite ångest faktiskt!! Måste utnyttja mitt sista år som dum tonåring med att hitta på en massa hyss som bara är OK nu.. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra, ett samtal Tina  och jag hade nyligen lät nämligen såhär;

Tina - Shit Tilina, du är snart 20. Snart är du inte tonåring längre!!
Jag - Jag veeeeet! (Väldigt deprimerad.)
Tina - Nu måste du hitta på massa skit, massa dumt som bara är OK nu. För nu kan du alltid skylla på att du var en ung och dum tonåring.
Jag - Ja, men det ska jag, jag ska åka till Öland och Ven i sommar.
Tina - ... Öh......?
Jag - Ja, sånt har jag aldrig gjort förut.
Tina - Jag tänkte mer på typ att ha sex med tre personer samtidigt eller något sånt dumt.
Jag - Jaha... ja, det har jag heller aldrig gjort förut.

Kommentarer
Postat av: Ella

Grattis gammeltanten! Nu är du äldre än mig :)

2008-06-01 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0