Segaste dagen ever.

Efter att jag fick uträttat mina ärenden i förmiddags så tänkte jag att jag skulle vara supereffektiv och komma ut på cykeln så fort som möjligt. men eftersom mina ben är helt åt skogen, hade mjölksyrakänning ända upp i rumpan igår kändes det som, ont bara jag tar på låren, så i alla fall, så kunde inte min massör någon specifik tid, utan "någon gång under dagen" bara. Så jag har fått hålla mina dörrar öppna all day long, då jag inte har råd att gå miste om denna massagen! Har alltså bara degat i soffan i eftermiddag och känner mig sjukt soffpotatis-ig och ovettig for the moment. =) Men nu så skall han nog vara här om 15 minuter ungefär, så efter det kan jag rulla ut lite. Jobb imorgon, kanske torsdag, då det även blir avresa till Laxå tror jag. Sedan är det Laxå 3-dagars som gäller i helgen.

Helgen som precis passerat spenderades som sagt i Malmö på cykellopp och på bröllop hos BP & Camilla. Sara var nere och körde, kul att ses! =) Hon har kvar sin fantastiska form, kör skiten ur dem i Holland nu ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

Va gullig du är! :D

De va jätte kul att träffas igen, och jag ser fram emot nästa gång! Jag länkade din till din blogg på min, bara så att du vet de :) Pusspuss! Ha de fint å lycka till i laxå med tjejerna!! <3

2008-07-22 @ 10:27:11
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0