Ont om uppdateringar??

Så var man hemma från U6 igen! Alltid lika tomt och halv-ledsamt att lämna lilla Tidaholm efter 7 dagar... Har haft en underbart kul vecka, har verkligen varit kul att köra, för trots att det inte gått helt bra så har det varit fantastiskt kul att va med tjejerna före och efter racen. Men nu längtar jag till vinterträning och nästa års U6!!

Hade tagit ledigt idag från jobb för att köra Sturups GP, men Patricia som tagit min vakt fick åka till akuten så jag fick hoppa in några timmar ändå innan loppet. Veckan hade satt sig i benen märkte jag, då jag nu saknar väldigt mycket styrka i kroppen efter nästan 2 månaders utesluten RIKTIG träning. Imorgon blir det jobb 09-16, ist för 12-16, onsdag ledig, torsdag 12-16, fredag jobb 09-18.15... Lördag race och bröllop, söndag race. Veckan är planerad må jag säga.

Victor körde grymt idag och tog spurtpriset och andraplatsen!!

Bilder från veckan kommer senare... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0