I'm gonna miss you.

Eftersom Cerdic missuppfattat hela grejen med att jag ska iväg till U6 och alltså bara trodde att jag skulle iväg över helgen som vanligt, så innebär detta att vi nu inte kommer att ha setts på 2 veckor när jag kommer hem igen. Låter faktiskt som ingenting, men nu när jag träffat honom så mycket på senaste så känns det plötsligt som en evighet. Och eftersom Cerdic loggat ut från msn fastän han sa att han skulle vara kvar ett tag, och jag har inga pengar på min mobil och min kod till Halebop har försvunnit så dedikerar jag härmed detta inlägget till Cerdic.

Jag tänkte faktiskt bara säga att jag kommer sakna gossen och jag hoppas jäklar i det att han hör av sig med söta små lycka till-sms några gånger under veckan. (Man får lov att ha såna krav på sina bästa vänner.. =))

Nu ska jag sova, klockan blev plötsligt jättemycket.

Imorgon blir det Klågerup kl 09.00 för lite rump- och ryggmassage, sedan till OBS! för att komma rengörings-kit till ansiktet.. samt in till BikBok för att hämta några grejer, packa det sista... (Vilket egentligen menas med; packa hela väskan med vanliga kläder, för jag har varit för lat för att göra det idag..)

NU ska jag sova, för det ska jag bannimej! (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0