Gräshoppa..eller..vänta..syrsa?

Tina och jag sitter på en parkbänk ute i det gröna då Tina hör lite äckliga gräshoppeljud, och vi kommer in på hur sjuka man som barn var; man gick frivilligt ut och praktiskt taget JAGADE de små stackarna, tog de sedan glatt i händerna och stoppade i sin lilla glasburk som man så snällt förberett med lite lufthål i locket. Uäärk. Och faktiskt lite tortyrliknande, i alla fall om man läser detta två gånger. Låter ju helt absurt.

Tina - Vem var det nu som var gräshoppa...?
Jag - Vem det var?
Tina - Just det ja, Benjamin Syrsa!! (Får verkligen en sån där snilleblixt-min i ansiktet också..)
Jag - .... Tina.. Det är en syrsa.
Tina - Haha.. just det ja.. Benjamin S-Y-R-S-A... Men det är väl samma sak som gräshoppor..? Nästan?...

Kommentarer
Postat av: sören

hahahahaha =) tina är bara the one. har hon fixat något parkeringstillstånd än :)

2008-07-28 @ 22:05:57
Postat av: Cerdic

Fast helt ärligt så är jag nästan lite på Tinas sida här. Syrsa och gräshoppa...tomatoe-tomatoes? (det blir inte ALLS lika bra när man skriver det som när man säger det. Min poäng var i alla fall att det var samma sak typ)

2008-07-31 @ 22:48:27
URL: http://kunglig.blogspot.com
Postat av: TINA!!!

Cerdic, I really digg you!!!!! Like REALLY REALLY digg you!!!! =)

2008-08-01 @ 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0