GP-lopp!

Så jäkla kuuuuul det var att köra idag!! Märkligt hur mycket som sitter i psyket, då jag idag inför tävlingen gick in med känslan av att det gick skitbra på denna etappen förra året, varför skulle det gå sämre idag? Plus att eftersom ja fick ett DNF i resultatlistan igår, och det var någon toking som var 40 min efter som fullföljde loppet så fick jag alltså 40 min + 5 min i tillägg, alltså har jag nu ungefär 25 minuter upp till närmsta tjej i totalen. Så jag hade ingenting att tänka på idag, bara att köra. Tyckte själv det gick kanon och jag gjorde mitt bästa för att hjälpa Madde så gott jag kunde, och det kändes verkligen hur kul som helst att äntligen kunna köra ordentligt i laget. I spurten sen var jag så slut så rullade in som 33e, nu i efterhand känns d lite argligt att inte få en bättre placering än så, men what the heck, jag är nöjd ändå =D Trivs verkligen med tjejerna häruppe också. =) Igångdragen är ju inte helt vad de en gång var, men mycket bättre än jag trodde. Grym dag.

Tack för colan idag Sören! .. Lovade Madde att skriva massa roliga saker här nu som återbetalning. (=
Sara & familj va här och kollade idag, kul att se henne igen. Trist att hon inte hann hem från EM å kunde köra här, det hade varit riktigt kul. =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad betyder DNF?

2008-07-12 @ 16:24:28
Postat av: Kajsa

Du va skit grym på GP-loppet =)

2008-07-13 @ 16:31:17
URL: http://kajsadahlberg.blogg.se/
Postat av: Tilina

Kajsa; Taaaack, du var grym hela veckan. Hoppas på att vara lagkompisar nästa år ;)

2008-07-14 @ 22:39:54
URL: http://tilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0