Vilodag!

Skönt skönt.. Sovit lääänge inatt, 10h, så välbehövligt!! Nu ska jag ner i affären snart och fixa iordning min cykel. (Jaja, ni kan sluta gapa nu, jag gör faktiskt sådant själv ibland =)). Sedan får vi se hur kvällen blir, Ille ska sluta på jobb, flytta till HBG och börja jobba på Välas BikBok.. Så tanken är väl att vi ska ses på Kärleksgatan och ta en drink allihopa tillsammans. Men jag känner mig inte hundra idag, så får se hur jag gör!

Nu har jag iaf fixat iordning mig, hörs sen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey Sunshine!!
Hur ar allt hemma? Saknar er MASSOR!! Om jag ska kpa sneakers till dig sa blir det i L.A. Kan inte slapa med mig sa tunga saker hela vagen, dessutom finns de coolaste dar ;) Skulle ha tagit Thailand tillsist eftersom det ar sa mycket man vill shoppa ;( well well! Hoppas du har det super!! Alskar dig sis!! PUSS!

2008-01-09 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0