Världens sundaste frukt.

Jeeess, med sina 98 milligram c-vitamin per 100 gram så är kiwin faktiskt en av de sundaste frukterna, och det faktum att jag kan sådant i huvudet makes me a nerd. =) Har tryckt i mig två kiwis nu, för precis som varje morgon så består frukosten av en vitaminbombs-tallrik fylld med apelsin, kiwis och vindruvor, samt två grova mackor, ett glas mjölk, ett glas berocca och ett glas juice. Otroligt hur allt får plats i lilla magen egentligen. =) Så nu är jag i alla fall redo för ett pass, efter det så väntar lite städning samt packning.. Ett himla sjå...

Tilisha är nu i Koh Phangan och det verkar som om hon kommit till paradiset... Åh, jag vill också vara i Thailand! Bara ta sin väska och åka runt och uppleva massa, träffa nytt roligt folk, kulturen... De friterade skalbaggarna o.s.v kan jag dock klara mig utan. Saknar henne tokigt mycket redan! =)

image303

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0