Utgång

Efter mååånga om och men så blev det till slut utgång igår.. Först till Lund med bland annat Holle, Cerdic, Åse och Jossan, därifrån till Malmö sen.. Vi hann bli av med Cerdic sisådär 4 ggr ifrån Lilla Torg till rådhusplatsen... Och ifrån rådhusplatsen till Club California blev vi av med honom igen.. Men efter en låång stund så kom även han dit till slut.. (Vart han tog vägen? Iiingen aning.) Tyckte inte det var någon större hit faktiskt, och Jeppe J och jag funderade på att dra hem redan vid 02..

Men sen skulle alla till Slagt och Jesper och jag gjorde krona eller klave på om vi skulle ut eller hem, och det blev vidare ut. Väl på Slagt så blev det faktiskt en av mina absolut roligaste utgångar. Hade myycket kul! Var hemma rääätt sent må jag säga, men det var det hela värt! Resonerade som så att min sista utgång var i November, och från och med Mars är det dags att vara uppbokad varje helg igen.. Så efter Tinas visa ord "Enjoy it while you can" så blev det till slut ut ändå.. Och man kan ha grymt kul en hel kväll utan sprit. =)

Nu har jag varit på personalmöte i 4h.. Lite surt att vara på möte en söndag.. Så NU ska jag ner och träna i ett X antal timmar.. Surt, surt, surt! =(

Hoppas ni har haft en lika bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0