Tungt avsked!

Imorse var det dags att säga hejdå till Tilisha... Tina följde inte med till Svågertorp utan sa hejdå här hemma i hallen och redan här började tårarna rinna på oss alla tre. Skrattade och grät om vartannat. Känns bara så overkligt att för första gången på 18½ år så skall jag vara utan henne i 5½ månad, vi som mest varit ifrån varandra i 4½ vecka förut, och det var i somras! Jag är faktiskt stolt över att hon äntligen tar steget att göra resan, att prat blir till verklighet! Jag å andra sidan följde med till Svågertorp för att lämna henne vid tåget, och det var jobbigt, hon är min storasyster (fast hon själv säger att det i själva verket är jag som är storasystern oss emellan. =p) men faktiskt min allra bästa vän också. Så blir det väl också ett lite speciellt förhållande mellan tre systrar. Där finns alltid någon där för en.

Men, efter att hon checkat in och skulle boarda så fick jag ett glatt sms med texten;
Tilisha; Vi sitter just nu bredvid Kanye West, han skall på samma plan!
Min respons var; What? Är han lika snygg i verkligheten?
Tilisha; Snyggare! Fattar nada.
Jag; Give me a piece of that!

Så deras resa har i alla fall börjat bra.... =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey honey!
Ah, sa fint du har skrivit! Blir sa glad nar jag laser det! Klockan ar 19 nu. Sa kul att ni ska till Teneriffa! Var forsiktiga bara! Langtar tills vi ses igen! Saknar dig och alskar dig massor!! Puss puss! Halsa hem!

2008-01-07 @ 13:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0