Still depressed.

Otroligt hur länge man kan vara deprimerad för det här. =p Så idag har jag varit på Obs! Tröstshoppade ett par skor, mina första riktiga high-heels i mitt liv. Samt världens bästa mascara - Maybelline och strumpbyxor. Sedan fick jag ångest över att jag spenderat pengar som jag inte skulle spendera, så då kom jag på att jag ska jobba 5,5 h på BikBok för att ha fått lov att köpa de här sakerna egentligen. Så nu är jag en liten smula mer deprimerad. =)

Nu ska jag ner och cykla några timmar... Har för första gången sedan lääänge fått känningar i halsen, så bättre att ta det lugnt några dagar och bli av med det, än att det bryter ut och man får ta det lugnt i 2 veckor.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej! God fortsättning på det nya året! Har mejlat dig på facebook, du kan la läsa o höra av dig ang svar? =) kram

2008-01-05 @ 15:47:56
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0