Smart vän.

Cerdic. Kung Zlatan! säger: Alltså vafan, du säger ALDRIG till mig när du ska åka o inte åka o allt sånt. haha =)

Cerdic. Kung Zlatan! säger: Jag måste typ läsa din blogg en gång i timmen för att hänga med

Tilina - säger: Haha, klart ja gör Ja åker 07.55 på söndag till Teneriffa, sen åker jag 11.35 tror jag den 20e ifrån Teneriffa, hemma 18.00 (fråga mig inte VARFÖR d tar så lång tid.)

Cerdic. Kung Zlatan! säger: (de är väl en annann tidszon?)

Tilina - säger: Jaa, 1h.. du e smart så inihelvete..


Kommentarer
Postat av: Cerdic

Fan. Fan. Fan. Var tvungen att jobba över typ 4 timmar idag. Fick jag reda på ungefär 10 minuter innan jag trodde jag skulle gå hem :/ När åker du imororn?!

2008-01-12 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0