Sallad & Jobb

Så har jag precis avnujutit en uuuunderbar sallad m. kyckling, ruccola, spenat bla bla bla.. Mkt god i alla fall =) Ska till jobbet nu, någon blev väl sjuk eller så har vi fått varor.. vet inte! Ska bara in tre timmar i alla fall, så sen blir det träning ikväll..
Tänkte först köra ett förmiddagspass, men sen kom jag på att det nog inte är så jätteåterhämtande att först köra stenhårda intervaller för att sedan stressa med dusch och mat för att dra till jobbet..

Nu ska jag vara där om 30 minuter, så bäst att fixa iordning mig!

image306

Kommentarer
Postat av: Erik

Sallad till lunch är riktigt nice faktiskt! :) Men idag blir det mackor för min del

2008-01-29 @ 11:31:20
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0