Sa fiiiint!

Har ar sa fiiiint, hamnat pa ett 4-stjarnigt hotell & Tina och jag har fatt typ en 2,5 rummare med en bamsebalkong. Supernice man! Har dock inte hunnit utforska strand eller pool idag da flyget var forsenat och vi skulle ut och cykla.. Skruvade ihop cyklarna (we made it!) och stack ut pa en tur..kom tillbaka till samma stalle 3 ggr innan vi fann en battre karta.. Sa till imorgon har vi nu funnit lite eventuella vagar! Pa onsdag da vi har en ganska lugn dag planerar vi att aka till Loro Parque. (ALDRIG att jag aker harifran utan att ha sett pingvinerna..Det ar varldens storsta "pingvinarium" for Christ`s sake!)

Handlade aven pa den lokala supermarketen idag, jeeesus det ar dyrt va!? Typ 7 matprodukter for 30euro..sick,sick,sick. Sa vi ska forsoka hitta nagot storre imorgon, eftersom vi har sjalvhushall ocksa! Kan det bli battre!? Onodigt att ga pa hotellrestaurangen och frukosten somkostar 7euro per skalle per dag, nar du har mojlighet att fixa till det sjalv, just like you want it. Pasta i stora lass och annat ackligt nyttigt och nodvandigt.

Nu har jag bara 7minuter kvar pa internet =0.... Masta tjecka min mejl!

Jonathan, jag glaeder mig til ditt besok snart =)

Tilisha, enjoy! Du verkar ha det helt underbart.. Men mamma har hittat till din blogg nu..sa du vet ;)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0